15 bra saker i mitt liv utan inbördes ordning

För att kunna öppna ögonen och se livet igen, har jag här gjort en lista på 15 saker i mitt liv som jag tycker om. Jag trodde först att det skulle bli svårt, men det var det inte. Troligen kommer i det snaraste mera lista med åtminstone 5 punkter till.

DSC_3524

15 bra saker i mitt liv utan inbördes ordning

  • Mina barn och min man
  • Mina djur
  • Min bil och utflykter
  • Musik och att se på film i våran fina soffa 🙂 samt god mat och annat ätbart 🙂
  • Mitt hem (?? Ja faktiskt om jag har tid och ork till det)
  • Utsikten och naturen
  • Promenader
  • Att bada i sjön
  • Simma på badhuset
  • Träning på gymmet
  • Scrapbooking
  • Styrelsearbetet i Balans
  • Träffa vänner
  • Jobbet
  • Skriva och läsa (böcker / blogga)

2 tankar om “15 bra saker i mitt liv utan inbördes ordning

  1. Katta skriver:

    Härligt !! Livet är verkligen värt att levas ! Kram ♡♡

Lämna en kommentar